2015年2月26日 星期四

Hi! 第一次見!

這是我的第一篇blog文……

曾經有人對我說︰「我隻腳最近好痛呀!算啦,都係我最近行得多者,痛痛下就慣。」之後就不了了之。

也有朋友曾經講過︰「我膝頭哥有啲痛,可能係新買嗰對鞋太衰。」之後又會繼續去著。

印象中還有一位是我的病人︰「我腳踭都痛左兩年喇!」我問︰「咁你呢兩年有冇睇過醫生,買過對好啲嘅鞋?」「冇呀,忍得到咪忍囉,呢家忍無可忍就嚟搵你喇!」

我知,愈來愈多香港人開始著重健康——吃得健康一些,多做一些運動,定期做身體檢查,有病立刻去看醫生……

但令我最感到沮喪的,是大部份人都不太著重自己的腳。著重的人也只著重它的外形,用盡方法要令自己的腳變瘦、變靚,但偏偏很少人留意腳部的健康。

引發我寫blog的原因,很簡單,只想更多的人可以著重足部健康,最重要的,是正確的足部健康。

(我是一名義肢矯形師,也是美國註冊足科矯形師。只想透過網絡分享一切關於足部健康的知識。)

沒有留言:

張貼留言